Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 09:39:55 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02993 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Veetorustik, 
Reoveekanalisatsioonitorustik, Sademeveekanalisatsioonitorustik, 
Teedeehituslik osa, Valgustuskaabel, Sidekaabel, Hüdrant1, Hüdrant2, 
Hüdrant3, Hüdrant4, Hüdrant5, Hüdrant6, Hüdrant7) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26948060>  (menetlus nr: 
421301), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister